Короткий опис проєкту
муніципального партнерства
1 ) Облаштування туристичного маршруту протяжністю 50 км відповідно до сучасних вимог, розміщення 20 інформацій стендів з QR-кодами, та створення цифрової карти маршруту. На маршруті буде обладнано 6 місць для відпочинку туристів.
2) Промоція та популяризація маршруту з використанням різних каналів комунікації: від публікацій у ЗМІ та профільних виданнях, до розміщення відео на сайті парку та обласних сайтах.
3) Активізація сільського населення та місцевого бізнесу до надання послуг у сфері туризму, залучення власників садиб та майстрів до активного просування своїх послуг та товарів.
У результаті проєкту очікується збільшення туристів у двох громадах та кількості відвідувачів національного парку на 10% щорічно.
Загальна мета проєкту - підвищення рівня доступності туристичних об’єктів регіону та активізація їх розвитку, і як наслідок, соціально-економічний розвиток сільських територій.
Для формування позитивний імідж як обох громад та збільшенню кількості туристів, які відвідають національний парк розташований у долині р. Десна на більше ніж 8 000 га, у рамках проєкту заплановано: